Lilypie Third Birthday tickers

Veeee kısa saçlı Mucize'm...

Uzun zamandır ertelediğim ama eninde sonunda başımıza geleceği kesin olan saçlarımızı kestirme seansımız gerçekleşti. Daha önceden Ayaz'ın saçlarını ne kadar çok sevdiğimi yazmıştım ama şimdiki halide kötü olmadı...
Biricik oğlum senin saçların kısa da olsa uzunda sen benim hayatımda gördüğüm en güzel bebeksin ve ömrümün sonuna kadar hiç bir varlığı senin kadar çok sevemeyeceğim. İyiki varsın canım oğlum iyiki bu dünyaya benim oğlum olarak gelmişsin...

Bu arada devamlı bana bırak arabayı ben kullanıcam diyorsun ya buna ne kadar çok kızıyormuş gibi görünsemde o anda senin kocaman olduğun ve arabayla beni gezdirdiğin günleri hayal ediyorum ve bu hayal beni çok mutlu ediyor. Sen arabayı kullanırkende ben arkada oturup devamlı senden bişeyler isteyip dikkatini dağıtmaya çalışacağım bak bakalım nasıl oluyor ;)

işte yeni saçları ile şöför Mucizem ;
'




2 yorum:

  1. Ayaz bizi de gezdirsin birlikte Olympos'a denize gidelim :) güle güle kullan yeni saçlarını tatlı prensim

    YanıtlaSil
  2. gezdirir tabi hemde zevkle... yazın gelsenizde gitsek Olympos'a yada Adrasan'a ne güzel olur meleğim...

    YanıtlaSil