Lilypie Third Birthday tickers

30 Ekim 2008 08:58 - Hoş geldin dünyamıza Küçük Mucizem…


Veeeeeeeeee işte büyük buluşma…
Saat 08:58 ve Cemil Bey senin dünyaya geldiğini ‘Tosun geliyoooor’ diyerek müjdeledi, gerçi sen çığlıklarınla bütün Antalya’ya geldiğini duyurdun annecim.
Öyle minik ve öyle tatlısın ki bebeğim bunca aydır seni beklediğim her saniyeye değdi bu an… Sadece birazcık koklayabildim seni ve şimdi babanla tanışmaya götürüyorlar, anneannenle ve Nurdan teyzenle odamıza çıkıp beni bekleyeceksiniz. Açıkça söylemek gerekirse avazım çıktığı kadar bağırmak istiyorum ‘götürmeyin bebeğimi’ diye ama çok az bir zaman sonra tekrar buluşacağız bebeğim bu yüzden susuyorum. Babanla ilk buluşman nasıl geçti, anneannen seni görünce ne yaptı bunların hepsini daha sonra videodan izledim ve eminim sende izleyince çok duygulanacaksın. Biliyor musun anneannen seni görür görmez ağlamaya başlamış, baban kucağına almış seni ama sen ağlayınca telaşlanıp hemşireye geri vermiş, anlayacağın çok eğlenmişler :) bende izlerken çok eğlendim meleğim.
Seni göreceğim an geldi ve ameliyathaneden çıkıyorum birde baktım baban beni bekliyor, senin muhteşem bir bebek olduğunu bana söylüyor ve bir yandan da heyecandan titriyor. Birkaç dakika geçti ve odamızdayız artık ve bundan sonra bütün saatler bizim. Doya doya hasret gidereceğiz annecim. Seni çok seviyorum kuzum sen benim ete kemiğe bürünmüş Küçük Mucizem’sin…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder